https://drive.google.com/open?id=0B96z1WTi8k2bRDBDdURWR2drWE0
https://drive.google.com/open?id=0B96z1WTi8k2bV2RiZzJwekRDWmc
cv
სახელი, გვარი: ნინო
ბერიძე
დაბადების ადგილი,
თარიღი: ქალაქი საჩხერე
ეროვნება: ქართველი
ოჯახური მდგომარეობა:
დაოჯახებული
მისამართი: ქ.თბილისი.
ვარკეთილი. მასამე მასივი. Xკვარტ. XIIIკორპ.
ტელ.: 577 33 27
89
Email: NI7BERIDZE@GMAIL.COM
განათლება
1980-1985წ. ქ.
თბილისის მ. ბალანჩივაძის სახ. IIIსამუსიკო სასწავლებელი. საფორტეპიანო. პედაგოგისა და
კონცერტმეისტერის სპეციალობა
სამუშაო გამოცდილება
1982 -1998 წლამდე ქ. ჭიათურის ს. კავსაძის სახელობის
სამუსიკო სკოლა ფორტეპიანოს პედაგოგი.
1998-2000 წლამდე
სსიპ .ქ. თბილისის 117 საჯარო სკოლაში მუსიკის პედაგოგი.
2000 წლიდან დღემდე სსიპ. ქ. თბილისის 145 საჯარო სკოლაში
სასწავლო პროცესის კოორდინატორი.
ტრენინგები
16.02. 2014 წ გავიარე სსიპ,,მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრის’’ მიერ ორგანიზებული 24 საათიანი ტრენინგკურსი, ,,ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების საბაზო კურსი მასწავლებლებისათვის’’.
2012წელს გავიარე ქ. თბილისის მერიის მიერ ორგანიზებული
27 საათიანი საბაზისო კურსი.
2013წელს გადმომეცა მადლობის ფურცელი სსიპ საქართველოს
მოსწავლე ახალგაზრდობის ეროვნული სასახლის მიერ ორგანიზებულ მოსწავლეთა 67-ე სასწავლო
შემოქმედებითი კონფერენციის საინჟინრო გრაფიკის სექციაში გაწეული მუშაობისათვის.
2015წ მონაწილეობა
მივიღე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებულ საქართველოს
საგანმანათლებლო ტექნოლოგიების კონფერენციაში.
26. 11. 2015წ. მომენიჭა პრაქტიკოსი მასწავლებლის სტატუსი.
2015წ. გადმომეცა მადლობის ფურცელი საქართველოს მოსწავლე
ახალგაზრდობის ეროვნული სასახლის მიერ ორგანიზებულ ინსცენირებული ზღაპრების საქალაქო
კონკურსში აქტიური მონაწილეობისათვის.
პერიოდი – ტრენინგის,
კურსის დასახელება, კვალიფიკაცია, სერთიფიკატი
კომპიუტერული უნარ–ჩვევები
_WORD,
EXCEL, POWER PONT, INTERNET
ენები
მშობლიური. რუსული. გერმანული.
სილაბუსი
კომპონენტები
|
ინსტრუქცია
|
|
1
|
მასწავლებლის სახელი გვარი სა საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ნინო ბერიძე 577 33 27 89
|
2
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
მუსიკა
|
3
|
სწავლების კლასი
|
Vკლასი
|
4
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა
და საათების რაოდენობა
|
ორი სემესტრი, 68 საათი.
|
5
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
მოსწავლეს შეუძლია
სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად. მოსწავლეს
შეუძლია
განიხილოს მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებები.
|
6
|
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ
კლასში
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული
საგანი.
|
7
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
მოსწავლეს შეუძლია
ხელოვნების დარგების და სინთეზურ ხელოვნებაში მათი კავშირების განხილვა. მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს
მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოებები.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს და დააჯგუფოს მუსიკალური საკრავები.
|
8
|
ძირითადი თემები
|
1.ე.გრიგი
2.მეორე ოქტავის ნოტები.
3. ტეტრაქორდი.
4.საუკუნის სიმღერა.
5. ტუნები და ნახევარტონები.
6. დიეზი. ამაღლების ნიშანი.
7. ბემოლი. დადაბლების ნიშანი.
8. რომანტიზმი.
9. ფრანც შუბერტის ბიოგრაფია და შემოქმედება.
9. სოლ მაჟორი.
10. ნოტის გრძლიობები.
11. რობერტ შუმანის ბიოგრაფია და შემოქმედება.
|
9.
|
სასწავლო საგნის ამოცანები.
|
ვიმუშავებ
ინდივიდუალურად მოსწავლეებთან,
წყვილებში და ჯგუფებში. მოვაწყობ კლასის კონცერტს,
ჩავატარებ ვიქტორინას, მოვასმენინებ სხვადასხვა ეპოქის კომპოზიტორების მუსიკალურ
ნაწარმოებებს, მოვაწყობ ხალხური და კლასიკური ინსტრუმენტების ამოცნობას ფორმით და
ჟღერადობით.
|
10.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები.
|
მოსწავლე უნდა იცნობდეს ფორტეპიანოს შემადგენლობას, უნდა ფლობდეს ასაკისთვის
შესაბამის მუსიკალურ ტერმინოლოგიას, უნდა კითხულობდეს ნოტებს, შეეძლოს მარტივი მუსიკალური
რიტმული ნახაზის გადმოცემა.
|
11.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
საშინაო დავალება, საკლასო დავალება, შემაჯამებელი დავალება-ვიქტორინის
სახით.
|
12.
|
რესურსები
|
სასკოლო სახელმძღვანელო- მაია ოთიაშვილი, გამომცემლობა ,,წყაროსთვალი’’
2013 წელი.
|
13.
|
მისაღწევი შედეგი და კომპეტენციები
|
. მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური
ენის ნასწავლი ელემენტების და საკრავების გამოყენება იმპროვიზაციულ სავარჯიშოებში.
მოსწავლეს შეუძლია სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად. მოსწავლეს
შეუძლია მარტივი რიტმული ნახაზის, მელოდიის წაკითხვა და გადაწერა. მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების განხილვა. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება სხვადასხვა
სახის ღონისძიებაში, მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს და დააჯგუფოს მუსიკალური საკრავები.
მოსწავლეს შეუძლიახელოვნების დარგების და სინთეზურ ხელოვნებაში მათი კავშირების განხილვა.
|
სერტიფიკატები
https://drive.google.com/open?id=0B96z1WTi8k2bNi1Bai0tWkY0XzQ

No comments:
Post a Comment